Thursday, January 1, 2009

The frustation.

tak sangka2 mlm tahun baru berita buruk smpai kat aku..nak kata buruk takdela sangat,cum tu ar dah lama aku tunggu saat ni..saat pe?hee..saat masuk kerja for the first time laaa..

adala dalam kul 12 lebey aku dpt messege dari kawan sekerja aku kat start kerja lusa (hari jumaat.)aduhhh..penat gler tunggu nih!dah beberapa kali kena postpone..tapi hopefully this is the last one..kalau jumaat ni postponed lagi...tak tau la .

anyway,hari ni aku disajikan dgn makan yg sedap..bukan apa pun kek birthday jer.yelah birthday mak aku hari ni..so ayah aku pun beli la kek chokelat satu ni dari Berrys..layan gler tapi cepat muak..hahaaha

nak post gambar kat sini rasanya takleh kut.licin habis kek tu.hahaha

anyway.that for now.esok nak masuk kerja .ciao!!

lol

No comments:

Post a Comment