Sunday, December 13, 2009

=)

I'm sorry this post going to be filled with unpleasant and swearing word. This post going to be in Malaysia for the sake of better understanding. Thank You.

" B***! Kau ingat kau bagus sangat ke ha??? Aku takkan tertipu ngan taktik kotor sial mcm tu la bangkai! Ko ingat aku ni bodo gler ke smapai nak masuk skim buat duit cmtu? F*** la.`Sebelum ni aku terus terang respect kau la. Kau dari sekolah mantap, jauh lebih mantap la dari sekolah harian aku tu. Sanggup kau demi perniagaan kau tu, kau tipu rakan2 kau ni. Aku rasa mcm orang yg bodo giler la walaupun duduk blaja kat salah satu Uni top kt Malaysia ni. Kau tau tak ko dah buat dosa besar? Kau dah menipu orang, bukan aku je tau. Kau dah tipu lebih dri 4 orang. Kau tau x banyak mana Kau dah buat dosa????

Kalau nak ikutkan, aku boleh je jatuhkan nama kau, tpi sebab menda ni bkan benda baik, nanti orang ckp aku kejam la, mcm2 la, aku sanggup tahan perasaan ni tau. Akhir kata, kawan2 janganlah anda ditipu lagi sebegitu. Assalamualaikum "





Finish with the story, you know what F** off. I'll forgive you, but no way im going to talk or say anything to you...

Know what, today have been the most bad day in my life in UTP, pranked by some friend to a place far from university, some friend secretly going for a date and giving us PROBLEM to go out for GoCart. Talk about a stress day.

Until then. "Piss of mode : OFF"

4 comments:

  1. sape friend celake tu??
    date punyer pasal ker?..sial tul..

    ReplyDelete
  2. "secretly going for a date"..erm,nampak gayanya kite skang da brada dlm musim mengawan...sampai ade yg nk kne curi2 keluar date plak tu,asal nk curi2 kluar date law da rse 'bende'yg diorng buat tu x salah ??? pelik tapi benar kn..

    ReplyDelete
  3. musim mengawan?? agakla weh si anonymous. ak x tahu tpi ia bgaikan trend sekarang. couple just to follow others. WTF?

    ReplyDelete