Friday, July 2, 2010

Hari-hari bersama si DIA

(Delayed post. sori malas nak edit. hahaha.)

Hari ini, bersamaan 3 July mungkin menjadi hari terakhir saya bersama si dia. Ouh, bukan si dia Asmirandah (rujuk post ini) tetapi dengan dia.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.









Toshiba M50





Saya suka design dan penampilan awak,


Bunyi keyboard menekan2 yg merdu,


saya suka macam mana awak menemani saya bila orang lain sebuk main DOTA dan COD 4,


walaupun awak dah tak de suara(speaker rosak),


walaupun awak memang lembab sampai nak bukak firefox pon lembab,


walaupun awak tak bagi saya main game kecuali Counter strike dan DOTA,


walaupun awak agak lembab mentransfer gambar,

bahkan lagi lembab bila nak proses gambar,


walaupun awak cepat panas,


walaupun harddisk awal 50GB je,


walaupun awak ada 1GB RAM je,


walaupun awak guna Centrino mobile processer je,







awak tetap dia hati.














HAHAHAHAHAHAHAHAHAA, oke sumpah x nak wat lgi post mcm ni. nak tergelak bila bace smula. siot betul. macam mana la ade orang yang boleh wat blogpost dia, all dedicated to her lover(selalunya perempuan la en..). Eiwwww. tolongla weh.


Sadly this is goodbye. She will be given to my sister who is going to UIA to continue her studies. Like me, she will be the 1st laptop to my sister also to me.




THIS IS GOODBYE :(

me, drago the penguin and toshibaM50.











but i'm not sad. because......











I GOT A NEW BESTIE :)


say hello to ASUS A42JV :)

2 comments: